Bektaşağa'da Futbol ve..


Bektaşağa'da futbol ayrı bir keyifti.  Arap Köy'deki Şimit'in Yazısında yine yaz akşamları yapılan karşılaşmalardan bir tane eklemek isterdim ama böyle bir fotoğraf henüz elime geçmedi. 

1940 yılına ait ilk fotodakibabamın halasının oğlu. Rasik Ünaldı.
1970 yılına ait ikinci fotoda Bektaşağa Spor forması ile; Erdem ve İlyas amcalarım, babamın halaoğlu Ömer Özcan, annemin dayıoğlu - babamın hala torunu Bülent Kerim Altay, babamın halasının oğlu Rasik Ünaldı'nın rahmetli oğlu Cilasun, babamın ninesinin kızkardeşinin torunu Kayhan Atabek ve Yaşar Kandemir.
1980'lere ait üçüncü fotoda; amcaoğullarım Mahmut ve Ümit ve sol başta takımın antrenörü olarak ben görülmekteyim (!)
Bektaşağa Köyü ve köylüsü sporu - sporcuyu seviyordu
Yav diyordum içimden 'hadi ben fırsat bulup bizim pehlivanların arasından sıyrılıp kendimi gösteremedim' (!) ulusal bir takımda, milli takımda hiç mi Bektaşağalı çıkmadı?
Çıktı, çıktı..
Samsun Spor'da top koşturan amcaoğlumun dayısının oğlu Şeytan lakaplı Metin Karabulut, Basketbol Milli Takımına kadar yükselen babamın halasının oğlunun torunu Tolga Tekinalp ve yeğenim Şahin Özdemir aktif sporun içindeler.

Tevgapsöv Şevki Abi, rahmetle anıyorum seni..

Yorumlar

Popüler Yayınlar